Flex-medlemskab

Flex-medlemskab er til personer over 25 år, som ønsker fleksibilitet i træningens mulighederne. Det kan f.eks. være at du har skiftende arbejdestider og på forhånd ved at du ikke kan deltage i alle træninger.

Som Flex-medlem, har du mulighed for at deltage på følgende voksen hold

"Hygge hop", "Power Fit" og " All round Fitness".

Sådan fungere et Flex-medlemskab:

Du skal have et medlems nummer som er tilknyttet et Flex-medlemskab. Du køber et Felx-medlemskab under fanen tilmelding. Flex-medlemskabet er personligt og kan ikke deles mellem flere. Flex-medlemskabet er gyldig til den sæson det er købt og refunderes ikke. Flex-medlemskabet koster 175kr, uanset hvornår på sæsonen det købes.

Når du har et Flex-medlemskab koster det 20 kr pr. træning du deltager i.
De 20 kr pr. træning betales via MobilePay 79470 inden træningen begynder og kvitteringen vises til træneren. Det er ikke nødvendigt at tilmelde sig, du møder bare op. Husk at anfører dit medlems nummer når du betaler.

Du skal være opmærksom på at du som Flex-medlem, deltager på et, i forvejen, eksistere hold med faste medlemmer.
- Ko

Opvisning 1.jpg